Google traductor

Museu d'història natural

 Fòssil d'animal prehístòric
trobat a Teruel!
Tot tipus de peixos
conservats en formol
Homo sapiens sapiens
L'esquelet de dinosaure muntat més gran del món: 13,27 m


Diumenge passat vam visitar el Museu d'Història Natural: una exposició permanent de fòssils i reproduccions que expliquen l'evolució animal i de l'Univers (així, en resum molt resumit).

Per mi el més impactant va ser:

- veure l'esquelet de dinosaure muntat més gran del món

El fòssil més famós del món


- els fòssils de plantes i animals, alguns d'ells tan ben conservats com el de la foto

- la sala amb animals aquàtics en formol: era una sala a baixa temperatura (una espècie de nevera) on deixaven entrar la gent en grups molt reduïts. Allà hi guarden animals per l'estudi, però tots els pots junts amb els "cadàvers" a dins fan bastanta angúnia!

Per qui estigui interessat, aquesta és la web del museu:

http://www.naturkundemuseum-berlin.de/en.html

4 comments:

  1. Ostres! Jo fa 15 dies també vaig anar al CosmoCaixa i vaig veure els Dinosauris!!!
    Jo que em pensava que ja era prou gran el qeu vaig veure... jejeje!

    ReplyDelete
  2. Ja vindràs a veure els d'aquí, no?? :D

    ReplyDelete
  3. vaja... que interessant alba!! el bitxo aquest "fossilat" fa una mica de yuyu pero... :) que era?

    ReplyDelete
  4. Sí que fa iuiu!! No me'n recordo del nom, només que el van trobar a Teruel, que em va fer il.lusió i tot!

    ReplyDelete