Google traductor

Visita "relámpago" de l'Anna i el Jon

Reichstag
Porta de Brandenburg
El cap de setmana passat van venir l'Anna i el Jon de mini-visita a veure'ns. Només van ser dos dies: visita curta però intensa!

El primer que vam fer dissabte va ser llogar bicis i dirigir-nos cap a la cúpula  del Reichstag. Aquesta part del parlament alemany es pot visitar només havent demanat cita prèvia per internet (per qui li interessi, hi ha el link a la part "Webs d'interès").

Al Reichstag amb audioguia
Un cop tens assignats una hora i un dia, ja
pots anar tranquil.lament amb el teu DNI i
La cúpula del Reichstag
entrar a l'edifici. A la porta normalment et trobes d'altres turistes despistats que no saben el truquillo i es queden sense poder pujar a la cúpula: ells no sospiten que aquí tot té un ordre, i que sense un segell o autorització no ets ningú! Nosaltres vam disfrutar molt, ja que dissabte ens va fer un dia esplèndid per poder observar la Berlin des de les alçades d'aquest edifici.
East Side Gallery

En bici per Berlin
La resta del dia vam fer la típica ruta turística per la ciutat: Tiergarten, monument als jueus, Unter den Linden, illa dels museus, Alexanderplatz,
East Side Gallery... Les bicis ens van donar la mobilitat suficient com per poder "tragar" en un dia el turisme de rigor.
El metro amb tapisseria dels anys 80

Monument als jueus
Un cop ho vam veure tot, vam entrar en un vaixell amarrat al riu Spree, al costat de l'East Side Gallery. El vaixell és alhora Hostel i bar, i té un ambient bastant íntim... allà ens vam refer del fred, i després vam continuar cap al barri de Friedrischein, on vam sopar amb l'Uri (un amic del Jon que també ha vingut a Berlin a buscar feina).

Vistes de Berlin
Diumenge vam recórrer el "mercadillo" del Mauerpark, i després el barri de Kreuzberg, on vam menjar un típic
Köfte turc i uns "pastelitos" ultra-light (jaja!).La visita se'm va fer curta, espero que l'Anna i el Jon es fessin una idea general de la ciutat, crec que sí... Una altra cosa no sé, però bici i menjar no ens en va faltar! :D Fins ben aviat!

2 comments:

1. I tant que ens vam fer una idea! Vau ser uns guies boníssims!! Millor que la Lonely!
    A nosaltres també se'ns va fer curt! Però així ens han quedat ganes de tornar! jajaja! El Köfte i els pastissets... bonissims! I ja estem amb mono de bici! Només arribar el Jon es va fer del bicing!jajaja! Petons!

ReplyDelete
  2. Pues ale, ara a fer "callo" amb la bici cada dia per baixar els pastelitos! jajaja!!